شما اینجا هستید

پیشخوان » جدول بخش پژوهش جشنواره موسیقی فجر منتشر شد
گروه : پیشخوان

به گزارش دنیای موسیقی – طاهره منتظری، این نشست‌ها به مدت ۴ روز به میزبانی خانه هنرمندان ایران در سالن استاد امیرخانی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود و در این نشست‌ها هنرمندان موسیقی و کارشناسان پیرامون موضوع‌های مشخص به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

اولین روز این نشست‌ها جمعه ۲۲ بهمن به موضوع موسیقی و نظامی گنجوی با حضور محمد جعفری، سعید شفیعیون و ارسطو میهن‌دوست می‌پردازد. روز شنبه ۲۳ بهمن علی توکلی، نسیم خوشنواز و فاروق رحمانی به موضوع رباب در موسیقی ایران و افغانستان خواهند پرداخت.

یکشنبه ۲۴ بهمن موضوع شناخت مقدماتی اجزا و ساختار مقام العراقی با حضور معنی جهاد، عیسی زارعی و محمد زرین‌مهر بررسی می‌شود و آخرین جلسه از این نشست‌های پژوهشی روز دوشنبه ۲۵ بهمن با موضوع موسیقی فیلم در ایران با حضور فردین خلعتبری، بهرام دهقانیار و کاوه میرحسینی برگزار می‌شود.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۲۲ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی