شما اینجا هستید

اخبار » فراخوان چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه منتشر شد
گروه : اخبار , پیشخوان

به گزارش دنیای موسیقی به نقل از خانه موسیقی، چهارمین دوره نمایشگاه “سازخانه” به همت خانه موسیقی ایران و کانون سازندگان ساز با همراهی خانه هنرمندان ایران در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی از تاریخ ۲۷ آبان ماه تا ۴ آذر ماه در محل خانه هنرمندان ایران برپا می شود.

 

علاقمندان متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۱۵ مهر ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم حضور در این نمایشگاه اقدام کرده و مراحل ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه را سپری کنند.

لازم به ذکر است علاقمندان و سازسازان محترم برای ثبت نام در این نمایشگاه می توانند به صورت حضوری به خانه موسیقی ایران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین برای شرکت در این نمایشگاه  فرم حضور را به شماره واتس آپ خانه موسیقی

( ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰) ارسال نمایند.

در چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه برای اعضا خانه موسیقی و اعضا کانون سازسازان خانه موسیقی تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

توجه داشته باشید با توجه به محدودیت مکان نمایشگاه الویت حضور در این رویداد با افرادی است که زودتر فرم ثبت نام  را تکمیل و ارسال کرده باشند.

همچنین نمایشگاه سازخانه در چهارمین دوره میزبان جلسات و نشست های تخصصی است که به زودی با جزییات اطلاع رسانی می شود.

 

لازم به یادآوری است که سومین دوره نمایشگاه «سازخانه» ۹ تا ۱۳ دی ماه سال  ۱۳۹۸ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز و با نشست‌های پژوهشی تخصصی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

سومین دوره این نمایشگاه در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان و با استقبال علاقمندان برپا شد.

آیین نامه اجرایی نمایشگاه را می توانید اینجا مطالعه کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی