شما اینجا هستید

پیشخوان » آغاز اجراهای بخش پاپ سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر
گروه : پیشخوان

به گزارش دنیای موسیقی به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، سالن میلاد شامگاه گذشته میزبان علاقمندان موسیقی پاپ بود که در شرایط خاص کرونایی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به تماشای اجراهای شب اول آمده بودند.

سانس اول به اجرای علی زندوکیلی اختصاص داشت که با همراهی گروه «زند» روی صحنه رفت. این خواننده اجرای قطعه «نقاب» آغاز کرد و قطعاتی از موسیقی تلفیقی را با استقبال بی‌نظیر مخاطبان یکی پس از دیگری اجرا کرد.

«باهار شیراز»، «برگرد»، «قرار من»، «صنم»، «شهزاده رویا»، «گل سرخ»، «لالایی» و… از  جمله قطعاتی بود که با همخوانی مخاطبان یکی پس از دیگری اجرا شد.

شایان ریاحی(درامز)، فرزاد کبیری (تار، سه‌تار، باغلاما)، افشین بابایی (کوبه‌ای)، پرهام لردی‌فرد (گیتار)، حسین امیدی (کیبورد)، آیدین صادق‌زاده (گیتار باس)، سحاب علم کمانچه و امید غفاریان (پیانو) از نوازنده‌های این اجرا بودند.

اما سالن میلاد در دومین سانس از اولین شب جشنواره سی و هفتم میزبان مخاطبان یکی دیگر از خواننده‌های پاپ یعنی میثم ابراهیمی بود.

ابراهیمی که فعالیت رسمی خود را از سال ۸۶ آغاز کرده است، شامگاه گذشته اجرایی پرانرژی با همخوانی مخاطبانش روی صحنه برد و همچنین قطعات اینسترومنتال نیز در این کنسرت برای حاضران اجرا شد.

او همچنین در میان اجرایش از مخاطبان درخواست کرد حتما ماسک داشته باشند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او در این اجرا قطعاتی چون «گل رز»، «من می‌خوام مال تو باشم»، «روشن کن»، «تو عشق دلمی»، «لجبازی»، «عروسک»، «سنگدل» و… را با همنوایی مخاطبان در سالن روی صحنه برد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی