شما اینجا هستید

اخبار » مهلت ارسال آثار برای شرکت در رویداد سرود «روایت سرباز» تمدید شد
گروه : اخبار

به گزارش دنیای موسیقی- سعیده کتیرایی:  رویداد سرود «روایت سرباز» در قالب دومین جایزه هنری بنیاد رودکی در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، مهلت ارسال آثار در پی استقبال گروه‌های هنری تا سوم دی تمدید شد. تعدادی از گروه‌های سرود منتخب از سراسر کشور که برای سردار دل‌ها همنوایی و همخوانی کرده‌اند، در آیین دومین جایزه هنری بنیاد رودکی حضور دارند.

آثار تعدادی از گروه‌های سرود به دبیرخانه این رویداد رسیده است و سایر گروه‌های سرود متقاضی که تا کنون آثار آنها شناسایی یا دریافت نشده است، می‌توانند آثار تولیدی خود را تا ۳ دی ماه در قالب فایل صوتی (mp3) همراه با درج مشخصات دقیق صاحب اثر، سرپرست و اعضای گروه (نام و نام خانوادگی کد ملی و شماره همراه) به نشانی ایمیل soroud@soleimani.ir ارسال و در این رویداد هنری شرکت کنند.

این رویداد هنری با همکاری بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و بنیاد رودکی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد به تارنمای مکتب حاج قاسم به نشانی soleimani.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه رویداد هنری با شماره ۶۶۷۳۱۱۱۳ – ۰۲۱ در ارتباط باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی