شما اینجا هستید

معرفی کتاب » کتاب «چِرنی با راهنمای تمرینات اُپوس ۲۹۹»منتشر شد
گروه : معرفی کتاب

به گزارش دنیای موسیقی، کارل چرنی (Carl Czerny)‏ (۲۱ فوریهٔ ۱۷۹۱ – ۱۵ ژوئیهٔ ۱۸۵۷) نوازنده پیانو، مدرس موسیقی و آهنگ‌ساز چکسلواکی‌الاصل اهل اتریش بود.

او در ۱۰سالگی در حضور لودویگ فان بتهوون، آهنگ‌ساز بزرگ، سونات شماره ۸ پیانو (پاتتیک) او را اجرا کرد و آنچنان بتهوون را تحت تأثیر قرار داد که او را به شاگردی پذیرفت.چرنی بیش از ۱۰۰۰ اثر موسیقی ساخت. کتاب‌های او امروزه نیز در زمینهٔ آموزش نوازندگی پیانو منتشر می‌شوند و بسیار مطرح و پر فروش هستند.

اما کتاب “چِرنی با راهنمای تمرینات اُپوس ۲۹۹”، با نگارش توضیحات “شهرام محذوف”و با مقدمه‌ی “علی رهبری” (موسیقیدان، آهنگساز، رهبر ارکستر) و ترجمه “شبنم محذوف” از انتشارات “موسیقی عارف” منتشر شده است.

در توضیح این کتاب آمده است:

کتاب آموزشی “چِرنی با راهنمای تمرینات اُپوس ۲۹۹” به صورتی نوشته شده که هنرجویان می‌توانند بعد از آموزش کتاب “چِرنی با راهنمای تمرینات اُپوس ۵۹۹” (نگارش توضیحات: شهرام محذوف) و کتاب “پیانیسیمو” (مولف: شهرام محذوف) به ادامه‌ی آموزش پیانو بپردازند.

مهم‌ترین عامل برای نوشتن توضیحات لازم برای اجرای تمرین های کتاب چِرنی بالا بردن سطح کیفی تمرینات، نتیجه گرفتن بهتر و اجرای هر چه صحیح‌تر تمرینات این کتاب است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی