شما اینجا هستید

سایر » دلایل روی‌آوردن جوانان به وبلاگ‌نویسی
گروه : سایر

به گزارش دنیای موسیقی- افشین جم: حتما شما هم وقتی به چیزی علاقه دارید، می‌خواهید آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. این علاقه هر چیزی می‌تواند باشد. وبلاگ‌نویسی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن این اشتیاق است. وقتی درباره چیزی که به آن علاقه دارید وبلاگ می‌زنید، دری را برای ارتباط با افرادی در سراسر جهان که به زبان شما صحبت می‌کنند و علاقه‌های مشابهی دارند باز می‌کند

اگر شما فردی هستید که عاشق تدریس هستید، وبلاگ‌نویسی می‌تواند بستری برای آموزش افرادی باشد که به حوزه‌های تخصصی شما علاقه مند هستند. از طریق وبلاگ‌نویسی، شما نه تنها به دیگران آموزش می‌دهید، بلکه به خودتان نیز در مورد موضوع یاد خواهید داد. شما یاد خواهید گرفت؛ زیرا همیشه به دنبال چیزهای بیشتری برای آموزش به خوانندگان خود خواهید بود. آموزش از طریق وبلاگ‌نویسی به طور طبیعی می‌تواند با ایجاد محصولات اطلاعاتی آنلاین منجر به کسب درآمد شود.

صاحبان مشاغلی که وبلاگ می‌نویسند، به طرق مختلفی در معرض دید کسب و کار خود قرار می‌گیرند. ایجاد محتوای وبلاگ به طور منظم برای وب سایت شما به گوگل چیز جدیدی به عنوان ایندکس می‌دهد، بنابراین بازدید وب‌سایت شما را در نتایج جست‌وجو افزایش می‌دهد. ایجاد محتوای وبلاگ برای سایر نشریات در صنعت شما این فرصت را به مخاطبان جدید و مرتبط می‌دهد تا شما و کسب و کارتان را کشف کنند.

برای کسانی که می‌خواهند در رویدادهای صنعتی خود صحبت کنند یا نویسنده شوند، وبلاگ‌نویسی پلتفرمی است که می‌توانید از آن برای ایجاد اقتدار استفاده کنید. همان طور که در مورد جایگاهی که در مورد آن اطلاعات بیشتری دارید وبلاگ می‌نویسید، مردم شما را به عنوان یک مرجع اصلی در آن جایگاه می‌شناسند. این شناخت منجر به مصاحبه، پادکست و در نهایت دعوت به سخنرانی و عقد قرارداد برای انتشار کتاب می‌شود.

همان‌طور که قبلا ذکر شد، وبلاگ شما به طور منظم محتوای جدیدی را به گوگل می‌دهد تا فهرست شود. شما می‌توانید از هر قسمت از محتوا برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی خاصی استفاده کنید که مخاطبان هدف شما را به وب‌سایت شما جذب می‌کند. برای کسب‌وکارها، ترکیبی از صفحات وب ثابت و پست‌های وبلاگ به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کلمات کلیدی تجاری (آنهایی که مشتریان را جذب می‌کنند) و همچنین کلمات کلیدی غیرتجاری (آنهایی که جویندگان اطلاعات را جذب می‌کنند) هدف قرار دهند. هم مخاطبان – مشتریان و هم جویندگان اطلاعات – می‌توانند به کسب و کار جدید منتهی شوند.

مخاطبان رسانه‌های اجتماعی بیشتر از پست‌های وبلاگ استقبال می‌کنند تا تبلیغات یا صفحات فروش، و به همین ترتیب، بیشتر احتمال دارد که پست‌های وبلاگ را با ارتباطات خود به اشتراک بگذارند تا تبلیغات یا صفحات فروش. با ایجاد محتوای وبلاگ، به خودتان فرصت بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود می‌دهید، و به بازدیدکنندگان خود چیزی برای اشتراک گذاری در هنگام بازدید از وب‌سایت شما می‌دهید. اشتراک‌گذاری محتوای شما در شبکه اجتماعی باعث افزایش قرار گرفتن در معرض مخاطبان هدف شما می‌شود و منجر به ترافیک ورودی بیشتر می‌شود.

همان‌طور که قبلاً می‌دانید، وبلاگ‌نویسی در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته به افراد و شرکت‌های زیادی کمک کرده است. درست است که بیش از دو دهه پیش، وبلاگ‌نویسی به سختی وجود داشت. امروزه میلیون‌ها وبلاگ در سرتاسر جهان به صورت آنلاین وجود دارد! اما، ما همچنان در تلاش برای متقاعد کردن مردم در مورد مزایای وبلاگ‌نویسی آشفته هستیم. حتی اگر کسب درآمد آنلاین هدف اصلی نباشد، وبلاگ می‌تواند از راه‌های دیگر کمک کند. بیایید به تمام مزیت‌هایی که وبلاگ‌نویسان دریافت می‌کنند، نگاه کنیم.

هم افراد و هم کسب و کارها اطلاعات خود را به صورت آنلاین ارسال می‌کنند. وقتی کسی نام شما را جست‌وجو می‌کند چه اتفاقی می‌افتد؟ یکی از مزایای وبلاگ‌ها این است که به شما امکان می‌دهد هویت آنلاین خود را بسازید و کنترل کنید. به غیر از نمایه‌های شبکه‌های اجتماعی، افرادی که به دنبال نام شما هستند، می‌توانند وبلاگ یا صفحه نویسنده شما را در وبلاگ‌های دیگر پیدا کنند. این اطلاعات به مردم کمک می‌کند تا با خواندن آثار شما بهتر شما را بشناسند.

شما نه تنها هنگام وبلاگ‌نویسی به دیگران آموزش می‌دهید. بلکه خودتان  هم یاد می‌گیرید. در ابتدا، در مورد جایگاه خود بیشتر خواهید آموخت؛ زیرا باید خود را آموزش دهید تا به دیگران آموزش دهید. شما همچنین در مورد سایر زمینه‌ها، مانند بازاریابی آنلاین، بدون توجه به آنچه می‌نویسید، چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. چه بخواهید چه نخواهید، مقدار مشخصی از دانش بازاریابی وجود دارد که برای افزایش ترافیک وبلاگ خود به آن نیاز دارید. دانش شما در مورد بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جست‌وجو و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به رشد خود ادامه خواهد داد.

هر چه بیشتر کاری را انجام دهید، در آن مهارت بهتر خواهید شد. نوشتن نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی اگر قصد مطالعه نویسندگی را نداشته باشید، نوشتن شما هر چه بیشتر آن را انجام دهید بهبود می‌یابد. حتی می‌توانید روی ابزارهای چک‌کننده گرامر سرمایه‌گذاری کنید تا به شما در اصول نوشتن، علائم نگارشی، املا، ساختار جمله و سبک در حین نوشتن کمک کند. حتی کسانی از شما که روی محتوای نوشتاری تمرکز نمی‌کنید، مانند پادکست‌ها و وبلاگ‌نویسان ویدیو، مهارت‌های نوشتاری خود را از طریق وبلاگ‌نویسی بهبود می‌بخشند.

در مورد یادگیری و بهبود مهارت‌های خود صحبت می‌کنید، اگر می‌خواهید زبان دومی یاد بگیرید، وبلاگ‌نویسی راهی است که باید انجام دهید. کسانی از شما که به زبان غیر مادری وبلاگ می‌نویسید، در آن زبان مهارت بیشتری پیدا خواهید کرد. شما فرصتی برای تعامل با دیگرانی که به زبان جدید صحبت می‌کنند؛ از طریق نظرات و مشارکت در رسانه‌های اجتماعی خواهید داشت. نه تنها به آن زبان بهتر می‌نویسید، بلکه وقتی برای شرکت در مصاحبه‌های صوتی یا تصویری دعوت می‌شوید، می‌توانید بهتر صحبت کنید.

چه بخواهید چه نخواهید، واژگان جدیدی یاد خواهید گرفت. همچنین، سیستم‌ها، ابزارها و روش‌های مرتبط با فناوری در حین انجام مراحل راه‌اندازی و رشد یک وبلاگ. این نباید زبان‌های برنامه نویسی یا تخصص طراحی وب باشد. این روزها ابزارها و فرآیندهای نیمه خودکار زیادی به صورت آنلاین برای افراد تازه کار اینترنتی در دسترس هستند. و می‌توانید با خواندن اطلاعات آنلاین یا تماشای آموزش‌های ویدیویی نحوه استفاده از آنها را بیاموزید.

یکی از بزرگترین مزایای وبلاگ‌نویسی ارتباط با دیگران است. شما فقط در شبکه‌های اجتماعی یا لیست‌های ایمیل تعدادی فالوور افزایش نمی‌دهید. شما روابط واقعی ایجاد می‌کنید. شما با افرادی دوست می‌شوید که در غیر این صورت نمی‌توانستید آنها را ملاقات کنید. چیزی که بسیاری از مردم را شگفت‌زده می‌کند این است که از طریق وبلاگ‌نویسی کلوپ هواداران، ایجاد می‌کنند. اگر در رویدادهای صنعت خود شرکت کنید، توسط افرادی که هرگز ندیده‌اید شناخته خواهید شد. آنها از شما برای همه کارهای بزرگی که انجام داده‌اید تشکر خواهند کرد. عمدتاً افرادی که در ابتدای سفر وبلاگ‌نویسی با آنها ملاقات می‌کنید. اگر به تقویت رابطه خود با آنها ادامه دهید، آنها وفادارترین طرفداران شما خواهند بود.

کارشناسان واقعی هرگز نیازی ندارند که خود را متخصص بنامند. دیگران این کار را برای شما انجام خواهند داد. هنگامی که در جایگاه خود شناخته می‌شوید، از شما دعوت می‌شود تا در مصاحبه‌ها و پست‌های وبلاگی که نکات یا توصیه‌های تخصصی را گردآوری می‌کنند، شرکت کنید. آخرین مورد، شما را در کنار دیگر متخصصان در حوزه کاری خود قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند که اغلب به عنوان یک متخصص شناخته شوید. یکی از کلیدهای به دست آوردن شناخت متخصص، همیشه مفید بودن است. در حالی که نمی‌خواهید ارائه خدمات مشاوره رایگان را شروع کنید، اما می‌خواهید تا حد امکان به افراد زیادی در راه‌های کوچک کمک کنید. پاسخ دادن به یک سوال اینجا و آنجا باعث می‌شود افراد بیشتری به شما احترام بگذارند.

گام بعدی پس از به رسمیت شناختن به عنوان یک متخصص در جایگاه شما، دعوت به سخنرانی در رویدادهای صنعت مرتبط است. ممکن است با دعوت‌ها برای نشستن در یک میهمان شروع شود، یا ممکن است درخواست‌های مستقیم برای برگزاری جلسه شما باشد. صحبت کردن می‌تواند به شما کمک کند تا همچنان شهرت خود را به عنوان یک متخصص در جایگاه خود تقویت کنید. وقتی می‌توانید بگویید که صحبت کرده‌اید، فوراً اعتبار کسب می‌کنید.

وبلاگ شما نمونه کار شماست. وبلاگ‌نویسانی که بینش‌های جالب، مهارت‌های نوشتاری استثنایی و مخاطبان زیادی دارند، اگر بخواهند نویسندگان منتشر شده شوند، مزیتی دارند. بسیاری از وبلاگ‌نویسان برتر توسط شرکت‌های انتشاراتی شناخته می‌شوند و اغلب معاملات کتاب ارائه می‌شود. دیگران توانسته‌اند پیشنهادهایی را به شرکت‌های انتشاراتی ارسال کنند تا معاملاتی را برای کتاب‌هایی که می‌خواهند بنویسند تضمین کنند. اگر می‌خواهید مورد توجه ناشری قرار بگیرید، ابتدا درباره ناشرانی که به احتمال زیاد به کتابی در جایگاه شما علاقه دارند، تحقیق کنید. به وبلاگ‌نویسان دیگری که در زمینه شما کتاب نوشته‌اند نگاه کنید و ببینید چه کسی آنها را منتشر کرده‌است. سپس شروع به تعامل با شرکت ناشر در رسانه‌های اجتماعی کنید، تا در رادار آنها قرار بگیرید.

وبلاگ‌نویسی در یک جایگاه مرتبط با کسب و کار می‌تواند به شما کمک کند شغلی پیدا کنید. کسب و کارهایی که مزایای بازاریابی محتوا را می‌شناسند، همیشه به دنبال کارمندانی هستند که بتوانند محتوای قانع کننده ایجاد کنند. همانطور که با دیگران در جایگاه خود ارتباط برقرار می‌کنید، احتمالاً با افرادی روبرو خواهید شد که برای موقعیت‌های شغلی آزاد استخدام می‌کنند. اگر در بازار کار هستید، حرفه‌ای بودن کلید اصلی آن است.

در برخی شرایط، یک وبلاگ ممکن است به عنوان یک سرگرمی شروع شود تا به یک تجارت تمام وقت و با درآمد خوب تبدیل شود. به عنوان مثال، پت فلین وبلاگ آکادمی آزمون سبز را ایجاد کرد تا نظر و افکار خود را در مورد معماری به اشتراک بگذارد. زمانی که از کارش اخراج شد، تصمیم گرفت وبلاگ‌نویسی را جدی بگیرد. این چگونه زندگی او را تغییر داد؟ وبلاگ او به یک تجارت واقعی تبدیل شد و او می‌تواند از این طریق امرار معاش کند.

آیا شما وب سایت کسب و کار خود را راه اندازی می‌کنید؟ وبلاگ‌نویسی به فروش بیشتر شما کمک می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوایی ایجاد کنید که خوانندگان را به سمت علاقه مندی به محصولات و خدمات شما سوق دهد. محتوای خود را برای مشتریان ایده آل خود تبلیغ کنید، و خواهید دید که شروع به جذب سرنخ‌ها کرده و فروش بیشتری را می‌بندید. فروش بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنید و همچنین برخی از پیشنهادات وابسته اعمال می‌شود. برای فروش محصولات وابسته، همین قانون اعمال می‌شود. پست‌های وبلاگی بنویسید که خوانندگان را به تعامل با مواردی که سایر مشاغل ممکن است ارائه دهند سوق دهد. و می‌توانید از آنها کمیسیون دریافت کنید.

مهم نیست که برای شرکتی که در آن کار می‌کنید یک وبلاگ شخصی یا وبلاگ دارید، وبلاگ‌نویسی به شما کمک می‌کند تا از طرفداران و مشتریان بازخورد دریافت کنید. این می‌تواند منفی یا مثبت باشد، اما مهم است که بدانید مردم در مورد محتوایی که منتشر می‌کنید، چه فکر می‌کنند. به عنوان یک وبلاگ‌نویس، می‌توانید نظرات را در همان روزی که محتوا را ارسال می‌کنید، بخوانید. این به شما کمک می‌کند تا بازخورد تقریباً فوری دریافت کنید و از عملکرد محتوای خود ایده بگیرید.

اکثر وبلاگ‌نویسان در یک وبلاگ متوقف نمی‌شوند. برخی از وبلاگ‌نویسانی که با وبلاگ‌های خاص شروع می‌کنند به وبلاگ‌نویسی در مورد خود فرآیند وبلاگ‌نویسی منشعب می‌شوند. دیگران زمانی که وبلاگ‌های خاص خود موفق می‌شوند، با کسب درآمد آنلاین مقابله می‌کنند. یا، وبلاگ‌نویسانی که با وبلاگ‌های بسیار تعمیم یافته شروع می‌کنند ممکن است به وبلاگ‌های خاص منشعب شوند. اگر می‌خواهید یک وبلاگ جدید راه اندازی کنید، درک بهتری از نحوه موفقیت وبلاگ جدید خود خواهید داشت. با تمام آزمون‌ها و خطاهایی که با اولین وبلاگ خود پشت سر گذاشتید. این دانش به شما کمک می‌کند، وبلاگ جدید خود را در مدت زمان کوتاه تری موفق کنید. و به شما کمک می‌کند تمام مزایای فوق را دوباره یا عمیق تر تجربه کنید.

وبلاگ‌نویسی به شما این حق را می‌دهد که از هر مکان و در هر زمان معین کار کنید. علاوه بر این، شما همچنین فرصتی برای انجام کارهایی دارید که دوست دارید انجام دهید! زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانید، فعالیت‌های ورزشی انجام دهید و در برنامه‌های اجتماعی شرکت کنید. اگر عاشق سفر هستید، وبلاگ‌نویسی نیز به شما کمک می‌کند که بروید و زیبایی‌های دنیا را ببینید. شما می‌توانید همه اینها را انجام دهید در حالی که هنوز در یک زندگی معمولی از وبلاگ‌نویسی لذت می‌برید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی