شما اینجا هستید

سایر » با تمرکز بالا بر محمدیان غلبه کردم
گروه : سایر

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، امیرعلی آذرپیرا پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی ایران به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، درباره برتری مقابل محمدحسین محمدیان در فینال گفت: کشتی بسیار خوبی بود و توانستم برنده از میدان خارج شوم. محمدیان کشتی‌گیر بزرگی است. المپیک رفته و عنواندار جهان است اما من توانستم کشتی خوبی بگیرم و او را شکست بدهم.

آزادکار ۹۷ کیلوگرم ایران درباره شرایط بدنی‌ خود در این رقابت‌ها گفت: من هم مصدومیت داشتم اما با نظر کادر فنی در قهرمانی کشور شرکت کردم. مسابقات را یک به یک بردم و در نهایت با همین شرایط به قهرمانی رسیدم.

آذرپیرا درباره تشویق شدید رقیبش در فینال توسط مازندرانی‌ها خاطرنشان کرد: قطعا جو سالن به نفع من نبود و به نفع حریف بود اما خدا را شکر این جو روی من تاثیری نداشت.

او ادامه داد: این رقابت‌ها اولین مرحله انتخابی تیم ملی بود. هدفم این بود بتوانم در این رقابت‌ها اول شوم که خدا را شکر به هدفم رسیدم. خیلی تلاش و کار کردم و توانستم به آنچه می‌خواهم برسم.

آذرپیرا درباره میزان تاثیر حضور علیرضا رضایی و مصطفی حسین‌خانی در کنارش در این مسابقات گفت: علیرضا رضایی مانند یک پدر کنار ما بود. شاگرد حسین‌خانی هم هستم و کنارش تمرین می‌کنم. ما با هم خیلی نزدیک و ماه‌ها کنار هم تمرین کرده بودیم. او خودش کشتی گرفته و حالا به عنوان مربی با ما کار می‌کند. از مربی خودم هم تشکر می‌کنم که توانستیم به اینجا برسیم. از خانواده، مربیان و همه کسانی که کنار من بودند و کمکم کردند تشکر می‌کنم.

دارنده دو مدال طلای امیدهای جهان درباره اینکه آیا در صورت انتخاب می‌تواند برای ایران در این وزن صاحب سهمیه المپیک شود، گفت: نمی‌دانم در این مسابقات چه کسی شرکت می‌کند. این‌ها همه نظر کادر فنی است، کادر فنی هر تصمیمی بگیرد من همان را انجام می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از رقیبان مطرح در این وزن همچون تاج‌الدینُف، اسنایدر و سعدالله‌یف آنالیزی داشته‌ یا خیر، گفت: آنالیز دقیق خیر اما کشتی‌های آنها را دیده‌ام. امیدوارم بتوانم آنها را شکست دهم.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی