شما اینجا هستید

سایر » بازهم پرتاب بطری آب به تشک کشتی!
گروه : سایر

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، زمانی که در مسابقه فینال وزن ۷۴ کیلوگرم کار مهدی حاجی زاده مقابل محمد عیسی‌حاجیف از روسیه گره خورد، برخی از تماشاچیان اقدام به پرتاب اشیا مختلف به سمت تشک کشتی کردند که بر از شانس بد یک بطری آب به سمت رافائل مارتینتی رئیس سوئیسی فیلا پرتاب شد و این مقدمه ای شد تا عالی ترین مقام کشتی جهان برای اهدای مدال حاضر نشود.

در سال ۱۴۰۲ بار دیگر و در جریان دیدار نیمه‌نهایی وزن ۷۲ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی یکی از تماشاگران اقدام به پرتاب بطری آب به روی تشک کرد.

در جریان رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، در نیمه‌نهایی وزن ۷۲ کیلوگرم شاهین بداغی، دارنده مدال نقره نوجوانان، در یک کشتی نزدیک و حساس با نتیجه چهار بر چهار مقابل محمدرضا رستمی، دارنده مدال برنز جوانان جهان، شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

پس از شکست بداغی یکی از تماشاگران طرفدار او بطری آبی را به سمت تشک کشتی پرتاب کرد که تکرار این اتفاق در این مسابقات باعث عصبانیت شدید علی عبدی، رییس هیات کشتی قم، شد و به دنبال آن عوامل اجرایی و انتظامی برای دستگیری این فرد به روی سکوها رفتند اما او به‌سرعت سالن را ترک کرد.

روز گذشته نیز پرتاب بطری آب به تشک کشتی و اصابت آن به صورت پویا ناصرپور باعث آسیب‌دیدن این کشتی‌گیر از ناحیه چشم شد و او در نهایت به بیمارستان منتقل شد.

امروز صبح نیز پس از شکست ناصر علیزاده مقابل علیرضا مهمدی در فینال وزن ۸۷ کیلوگرم تماشاگران خشمگین مازندرانی در اعتراض به داوری اقدام به پرتاب بطری آب به روی تشک کردند.

چندی پیش نیز در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان محمدعلی گرایی، کاپیتان تیم ملی، زمانی که برادرش در حال باخت به کشتی‌گیر ژاپنی بود با پرتاب بطری آب باعث وقفه چند دقیقه‌ای مبارزه شد. او در نهایت از سوی اتحادیه جهانی یک سال از حضور در میادین محروم شد و فرصت حضور در المپیک را از دست داد.

تکرار این اتفاقات زشت در مسابقات کشتی نشان می‌دهد پرتاب بطری آب به تشک به معضل جدی برای کشتی ایران تبدیل شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی