شما اینجا هستید

سایر » بی اخلاقی کشتی گیر ترکیه ای قابل پیش بینی بود
گروه : سایر

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، حسن رنگرز درباره عملکرد کشتی گیر ترکیه ای خاطر نشان کرد: انصافا کشتی‌گیر ترک اخلاق را رعایت نکرد و بارها در جریان مبارزه به مختاری ضربه زد و به رغم اعتراض مربیان ما تصاویر بازبینی نشد. می‌توانم بگویم این مبارزه را داوران با بی‌توجهی‌های خود نسبت  به رفتارهای کشتی‌گیر ترکیه به جنجال کشیدند. در نهایت نیز مختاری به ضربه‌های او واکنش نشان داد که کار به جنجال کشیده شد.

وی در ادامه تاکید کرد: هر چند بانی و مسبب این جنجال کشتی‌گیر ترک بود اما از مختاری انتظار خویشتنداری داشتیم. با اتفاقی که رخ داد به نظر می‌رسد به رغم شانس بالایی که مختاری با عملکرد خوب خود برای رسیدن به تیم ملی داشت، به احتمال زیاد از سوی اتحادیه جهانی کشتی با محرومیت مواجه خواهد شد. متاسفانه برخی مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه و برگزاری مسابقات با رفتارهای خارج از عرف خود، رسم مهمان‌نوازی را به جا نیاوردند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، در پایان، گفت: از همه مردم عزیز ایران که این صحنه‌های غیر ورزشی را مشاهده کردند و خاطر آن‌ها مکدر شد صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و قطعا این قبیل اتفاقات از نظر کادر فنی تیم ملی مورد قبول نیست و نخواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی