شما اینجا هستید

سایر » افسوس که وزن قاسمپور المپیکی نیست
گروه : سایر

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، علیرضا رضایی، سرمربی تیم کشتی آزاد استان تهران، گفت: باید از اکبر فلاح به عنوان بزرگ ما و بزرگ کشتی ایران که در سمت مدیر فنی کشتی آزاد تهران مشغول به فعالیت هستند تشکر کنم. با توجه به تجارب و سبقه ای که سراغ داریم قطعا هیات کشتی به سمتی می رود که تمرکز اصلی اش روی رده های پایه است که کار بسیار خوبی است و نتایج آن را در سال های آتی خواهیم دید. ما اگر اضلاع کشتی را به شکل پازل طراحی کنیم شروع آن با رده های پایه است. مسابقات خردسالان و نونهالان با حضور گسترده کشتی گیران به شکل فستیوال برگزار شده و این روند ادامه خواهد شد که این امر باعث علاقمندی نونهالان و نوجوانان به کشتی خواهد شد.

دارنده مدال نقره المپیک درباره حضور یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در تیم ملی کشتی آزاد، گفت: این دو کشتی گیر تهران این شانس را دارند که به عنوان ملی پوش عازم المپیک پاریس شوند و قطعا شانس بالایی برای کسب موفقیت در این رویداد بزرگ خواهند داشت. وی ادامه داد: آذرپیرا شرایط رو به رشدی داشته و با توجه به شرایط روحی و انگیزشی که از او می بینم هر روز رو به جلو حرکت می کند. مهار کردن چنین کشتی‌گیرانی که انگیزه زیادی در اوج جوانی دارند سخت است و کشتی گیرانی که در تاریخ المپیک چهره شدند یا تجربه زیاد داشته اند یا مثل آذرپیرا در اوج جوانی عطش برای موفقیت و کسب مدال داشته اند.

رضایی درباره پیش بینی خود از عملکرد کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس، گفت: ما توانایی کسب مدال را در هر شش وزن المپیکی داریم. هیچ کس نمی داند چند مدال می گیریم و نمی توانیم پیش بینی دقیقی داشته باشیم.  کشتی گیران ما نیاز به آرامش دارند و اسم بردن از شانس های مدال باعث ایجاد بار روانی بر روی آن ها می شود. فکر می کنم به شرط کسب سهمیه های باقیمانده در مسابقات آسیایی، روند آماده سازی تیم برای المپیک خیلی بهتر خواهد بود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی