شما اینجا هستید

سایر » زارع شانس اول طلای پاریس است
گروه : سایر

  1. به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، مراد محمدی  درباره عملکرد رحمان عموزاد در قهرمانی آسیا و این که آیا او می‌تواند به وضعیت ۲ سال قبل خود که قهرمان جهان شد برگردد و در المپیک تصور می کنید شانس مدال دارد یا خیر؟ اظهار کرد: عموزاد شرایط بدی ندارد اما اگر قصد گرفتن مدال در المپیک را دارد باید از نظر بدنی شرایط او بهتر از حالا باشد. هر چند معتقدم اگر کشتی‌گیران ما سهمیه بگیرند شانس زیادی برای کسب مدال دارند. به هر شکل در کشتی هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

محمدی در پاسخ به این پرسش که در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی‌پور سوم شد نظر شما درباره عملکرد این کشتی‌گیر چیست؟ اظهار کرد: او در مسابقه با حریفش کشتی را دیر شروع کرد. اگر سهل انگاری نمی‌کرد و زود کشتی می‌گرفت شاید او هم قهرمان آسیا می‌شد.

پیشکسوت کشتی در پاسخ به این سوال که به نظر شما کادر فنی درباره حسن یزدانی و کامران قاسمپور چه تصمیمی باید بگیرد، آیا به قاسمپور فرصت بدهد با توجه به این که هنوز وضعیت حسن یزدانی مشخص نیست؟ اظهار کرد: حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم یک سر و گردن بالاست، هر چند قاسمپور نیز در این وزن اعلام آمادگی کرده که بستگی به صلاحدید و نظر کادر فنی دارد. البته کادر فنی تا ۱۵ اردیبهشت به حسن یزدانی فرصت داده که بعد از جراحی کتفش به روی تشک برود. باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. هم و غم حسن یزدانی این است که به  المپیک برسد و مدال بگیرد. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد و باید صبر کنیم.

وی درباره عملکرد محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و باختش برابر تاج الدین اف قهرمان جهان، گفت: تاج الدین اف یک کشتی گیر نابغه و استثنایی است و کشتی گرفتن با چنین فردی واقعا سخت است. البته محمدیان بهتر از این می‌توانست کشتی بگیرد اما شکست چنین فردی به راحتی امکانپذیر نیست.

محمدی در پایان درباره عملکرد امیرحسین زارع در قهرمانی آسیا اظهار کرد: زارع یک فوق ستاره و جزو بهترین‌های فوق سنگین است. او سالیان سال می‌تواند در سنگین وزن کشتی بگیرد و یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در المپیک است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی