شما اینجا هستید

سایر » کیومرث هاشمی بر حمایت از کشتی تاکید کرد
گروه : سایر

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، به نظر می رسد کیومرث هاشمی قصد دارد رویه ای متفاوت پیشه کند. ” وزیر ورزش و جوانان بر حمایت ویژه وزارت ورزش از کشتی به عنوان ورزش اول ایران در المپیک پاریس تاکید کرده است.”

وی در ادامه  گفته است: امروز ورزش کشور ما به همدلی و آرامش نیاز دارد. در کشتی هم در سایه همدلی است که می توانیم برنامه های خود را پیاده کنیم. این آرامش می تواند توسط خود فدراسیون، پیشکسوتان، جامعه کشتی و جامعه ورزشی ایجاد شود. من به عنوان مسئول حق ندارم حرفی را بزنم که باعث جدایی بخشی از ورزش شود. امیدوارم این موضوع در دستورکار همه مسئولان ورزش قرار گیرد.

هاشمی افزوده است: بارها به مسئولان ورزش گفتم با اختلاف مدیریت خوب پیش نمی‌رود. البته به این معنا نیست که حرف حق زده نشود. ۹ ماه تا المپیک داریم و کشتی و ورزش ما به آرامش نیاز دارد که می‌تواند به مدال آوری کمک کند. کسب مدال در المپیک خیلی سخت است و مثل جهانی و بازی های آسیایی نیست.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مهم کشتی در جهان این است که الان در سطح جهان به دلیل جذابیت یک سری رشته های ورزشی کمتر به سمت کشتی می آیند و این کار مسئولان کشتی جهان را سخت می کند. زمانی کشتی در سطح شهرستان ها مملو از جمعیت بود اما الان به دلیل جذابیت رشته های جدید کمتر شده است.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرده است: الان در آموزش و پرورش رونق کشتی مثل گذشته نیست. ۱۳۰ سالن اختصاصی کشتی در آموزش و پرورش داریم که یک ظرفیت بزرگ است. خیلی از استان های ما قهرمانان زیادی داشتند اما الان قهرمانان ما به چند شهرستان محدود شده اند. ۷۰ سالن اختصاصی کشتی در دست ساخت است و گفتم سریع باید آماده شوند. اینکه محل درآمد مربیان کشتی از شهریه کشتی‌گیران باشد اصلا خوب نیست. این وظیفه ماست که این مشکل را حل کنیم. وقتی می‌گوییم کشتی در یک استان ظرفیت ویژه دارد باید رقم ویژه ای به مربیان داده شود که وظیفه ماست و فدراسیون هم کمک می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی