شما اینجا هستید

سایر » سایه روشن موفقیت یزدانی پس از عمل جراحی کتف
گروه : سایر

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، در سال اخیر چهره های درخشانی برای افتخار ورزش ایران روی تشک کشتی رفته اند اما نبرد حسن یزدانی و دیوید تیلور مبارزه ای از جنس دیگر است . این دو کشتی گیر بارها پنجه در پنجه شدند که سهم پیروزی تیلور بیشتر است و آخرین مسابقه آنان با ضربه فنی حسن یزدانی همراه شد.

حسن یزدانی که از ناحیه کتف مصدوم بود، کتف خود را به تیغ جراحان سپرد، باشد که بتواند در مصاف دیگر از سد تیلور بگذرد. خبر تلخ و کوتاه اما تاثیرگذار بود چراکه کمتر کشتی گیری موفق شده پس از جراحی کتف بازگشت موفقی روی تشک داشه باشد.

خبر این بود ” آسیب دیدگی کتف قبل از رقابت‌های جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو گریبان‌گیر حسن یزدانی شد و تصمیم تیم متخصص پزشکی بر این شد یزدانی ۱۰ ماه مانده به شروع المیپک پاریس کتف راست خود را جراحی کند.”

در حساسیت مبارزه یزدانی و تیلور همین جمله بس است که ” منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفته است: هر جا می رویم حرف تیلور و یزدانی است، اگر این کشتی گیر را در المپیک نبریم داغش تا ابد بر پیشانی کشتی ما می‌ماند. . باید آبروی ورزش را حفظ کنیم. ۹ ماه وقت داریم باید در این مدت برنامه ریزی و دقیق اجرا کنیم.”

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی