شما اینجا هستید

سایر » گوشی ZTE Libero Flip معرفی شد
گروه : سایر

به گزارش اشراف – علی رسولی : ZTE با همکاری شرکت Y!mobile از اولین گوشی تاشوی صدفی خود رونمایی کرده است. گوشی Libero Flip مجهز به اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است و پیکربندی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه دارای نمایشگر داخلی ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل است و در پنل خارجی گوشی نیز یک صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی دایره‌ای وجود دارد.

مشخصات گوشی تاشوی ZTE Libero Flip

در قلب گوشی جدید ZTE پردازنده اسنپدارگون ۷ نسل ۱ قرار دارد. این گوشی تنها با پیکربندی رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش خارجی این گوشی طیف وسیعی از عملکردها را ارائه می‌دهد؛ از این نمایشگر می‌توانید برای عکاسی سلفی، بررسی گام‌شمار، به‌روزرسانی آب‌وهوا و کنترل اپ پخش موسیقی استفاده کنید.

Libero Flip مجهز به سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز عمق میدان ۲ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی برای سلفی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته شما می‌توانید این گوشی را بین ۶۰ تا ۱۱۰ درجه باز کنید و روی میز قرار دهید تا به‌راحتی با دوربین خارجی آن از خود عکس یا فیلم بگیرید.

باتری Libero Flip دارای ظرفیت ۴۳۱۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر امنیت، اسکنر اثرانگشت و تشخیص چهره فراهم شده است. همچنین گوشی جدید ZTE از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

گوشی ZTE Libero Flip در سه رنگ طلایی، سفید و آبی عرضه می‌شود. عرض این گوشی ۷۶ میلی‌متر، ضخامت آن در حالت بازشده ۷.۳ میلی‌متر و در حالت تا‌شده ۱۵.۵ میلی‌متر است. وزن آن ۲۱۴ گرم اعلام شده و برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب گواهی IP42 دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

دنیای موسیقی | آخرین خبرها از دنیای موسیقی